Досягнення


A little progress each day adds up to big results.

Свідоцтва за публікацію власних матеріалів. (14.06.2020)











Свідоцтва за публікацію виховних годин (12.06.2020)  








СВІДОЦТВА ЗА ПУБЛІКАЦІЮ ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ НА ПЛАТФОРМІ "ВСЕОСВІТА" (10.06.2020)






Свідоцтва за публікацію виховних годин. (08.06.20)















































Проходження тренінгу для навчання першокласників англійської мови.

Повідомлення про завершення курсу самостійного доступу 'English for  Primary'.

Шкільні вчителі (20 годин) на онлайн-платформі




Мої досягнення:

24 березня 2006 рішенням атестаційної комісії навчального закладу було присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст другої категорії".
01 квітня 2011 рішенням Збаразької  районної атестаційної комісії  було присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст першої категорії".
04 квітня 2016 рішенням Збаразької районної атестаційної комісії було присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії".

Conference Teachers of English










 

     Найбільше досягнення у житті. 

(Маркіянчику 4 рочки)

Happy Birthday (my son, Mark 4 years)


THE SONG ABOUT FAMILY'S FINGERS

Clap, clap, clap happy birthday.

  

1.    Науково-методична проблема над якою зараз працюю
Використання ігор як шлях підвищення пізнавальної активності учнів.

2.    Мета і завдання програми саморозвитку.
Мета:  формувати інтерес до раннього вивчення іноземної мови в ігровій
             формі; розвивати емоційну сферу учнів, творчу уяву і фантазію;
             формувати комунікативні навички.
Завдання:                                                                                                                     - сприяти більш ранньому залученню молодших школярів до нового для них   мовного світу й усвідомлення ними іноземної мови, як інструменту пізнання
  світу й засобу спілкування;
   - розвивати техніку мови, артикуляцію, драматизацію, інтонацію, рухові  
   здібності дітей, слухання пісень,діалогів;                                                                  - розвивати навчальні уміння;
    - формувати в учнів готовність до спілкування іноземною мовою;
    - виховувати толерантність і повагу до іншої культури, залучати до        
             загальнолюдських цінностей.                                                        
3.    Кредо (девіз) педагога.
       « Навчаємо не для школи, а для життя ».
4.    Програма.
№ з/п
Зміст діяльності
Термін виконання
Відмітка про виконання
Модуль 1 . Загальнометодологічна і теоретична підготовка (осмислення програмних положень у галузі розбудови національної освіти, ознайомлення з інноваціями в освіті…)
1.1.
Опрацювати науково-методичні посібники
1.1.1
Бех П.О. Концепція викладання іноземних мов в Україні / П.О.Бех, Л.В.Биркун // Іноземні мови. – 1996. - №2. – С. 3-8.
2015-2016 рік

1.1.2
Комунікативні методи та матеріали для викладання англійської мови  //            Переклад та адаптація Л.В.Биркун. – Oxford :      Oxford Univ. Press, 1998.
2016-2017 рік

1.1.3
Концепція навчання іноземних мов у початковій школі. // English. – 2004. - №6. – С. 3-6.

2017-2018 рік

1.1.4
Скляренко Н.К. Як навчити сьогодні іноземних мов (концепція) / Н.К.Скляренко // Іноземні мови. – 1995. - №1. – С. 5-9.

2015-2016 рік

1.2.
Опрацювати статті у фаховій періодиці
1.2.1
Федорець М., Глєбова Л. Сучасний урок: проектування, реалізація, аналіз // Директор школи. – 2011.-№4(52).-С.10-20.
Листопад 2015 р.

1.2.2
Заболотна Т., Танана С. Використання інноваційних методів як запорука ефективності
навчання іноземної мови // Гуманітарний вісник. – 2011. - №24.
Грудень 2015 р.

1.2.3
Яніна В.М. Навчаємо спілкуватись іноземною мовою через рольові ігри і драматизації. // Іноземні мови. - 2003.- №3. -С.17-18.
Лютий 2016 р.

1.3.
Опрацювати інтернет-ресурси
1.3.1
«Інтерактивні методи навчання».           Режим доступу: http//www.lycem-do-dytyny.com/ interaktyvni-metody-navchannia

Літо 2015 рік

1.3.2
Інтерактивні методи навчання – запорука розвитку творчої особистості (Методичний посібник). Режим доступу: http://www.pedkoledzh.cv.ua
Червень 2015 рік

1.3.3
 Ресурс для створення інтерактивних ігор, ребусів, загадок. Режим доступу: http://www.worksheetworks.com/puzzles/word-plexers.html

2015 рік

1.3.4
 Методичні ресурси для вчителів молодших класів. Режим

2015 – 2017 р.р.

1.3.5
Освітній сайт Zondle – онлайн ігри для початкової і середньої школи. Режим доступу: http://www.zondle.com/

2015 – 2020 р.р.

Модуль 2.  Фахово-функціональна підготовка.
2.1
Вивчення нормативних документів і нових навчальних програм (інваріантної і варіативної складової)
2.1.1
Наказ МОН №  1222 від 21.08. 2013 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».
2015 рік

2.1.2
Державний стандарт базової і повної середньої освіти.
2015-2016 р.р.

2.1.3
Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею // Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року №55.
2015 рік

2.1.4
Закон України «Про освіту».
2015-2020 р.р.

2.1.5.
Методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови, методичні листи
Щорічно, перед початком

2.2.
Ознайомлення з новими навчально-методичними комплексами (підручники, зошити, методичні посібники для вчителя)
2.2.1
Карп’юк О.Д.  Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
2015-2016 р.р.

2.2.2
Ознайомитись з НМК English Plus (1-4) видавництва Oxford University Press.
2016 рік

2.2.3
Ознайомитись з довідником English Vocabulary in Use від видавництва Cambridge та тестовим зошитом до нього.
2015-2016 р.р.

2.3.
Опанування методикою використання засобів навчання
2.3.1
Вдосконалювати техніку використання ІКТ, електронних ресурсів та посібників, інтернет-технологій та медіа-проекторів.
Систематично

2.3.2
Провести відкритий урок з теми «Хобі. Види хобі» у 5-му класі.
Грудень 2015р.

2.3.3
Провести конкурс на кращу виставу серед учнів молодших класів.
Лютий 2016р.

2.4.
Позаурочна діяльність
2.4.1
Провести засідання клубу англійської мови на тему «Місце України в сучасному світі».
Березень 2016р.

2.4.2
Провести відкритий захід з елементами ситуативного моделювання та рольової гри на День Землі.
Квітень 2016р.

2.4.3
Провести конкурс на краще виконання англомовного твору (поезії, пісні).
Травень 2016р.

2.5.
Робота з учнями (обдарованими та педагогічно занедбаними)
2.5.1
Працювати з обдарованими учнями.
Готувати учнів до участі в районних олімпіадах різного рівня.
Систематично

Протягом              2015-2016 р.р.

2.5.2
Залучати до участі в англійському клубі дітей з низьким рівнем мотивації та навчальних досягнень.
2016-2020 р.р.

Модуль  3. Інноваційні технології в навчально-виховному процесі
3.1.
Ознайомитися з технологіями
3.1.1
- інтерактивного навчання
2015 рік

3.1.2
- кооперативного навчання
2016 рік

3.1.3
- особистісно-орієнтованого    навчання
          2018 рік

3.2.
Апробувати на уроках технології:
3.2.1
Провести ряд уроків у молодших класах із  застосуванням ігрових навчальних технологій.
2016-2017 р.р.

3.2.2
Провести ряд уроків у середніх класах із  застосуванням кооперативних навчальних технологій.

2016-2018 р.р.

Модуль 4. Загальнотехнічна (технологічна ) підготовка (використання ІКТ в навчально-виховному процесі)
4.1.
Створення мультимедійних презентацій
4.1.1
Створити мультимедійні презентації на теми:
«Освіта в англомовних країнах»,
«Подорож моїм селом».
2016 рік

4.1.2
Створити мультимедійні презентації на теми:
«Культура спілкування у Британії»
«Національні історичні памятки США» і т.д.
2017 рік

4.1.3
Створити мультимедійні презентації на теми:
«Часи дієслова в англійській мові»
«Прогулянка столицею України»
2018 рік

4.2.
Розробка методичних і дидактичних матеріалів за допомогою текстового редактора
4.2.1
Розробити за допомогою текстового редактора:
-дидактичні матеріали;
-конспекти уроків з використанням інтерактивних вправ;
-електронні сценарії свят та заходів до тижня іноземних мов.
Систематично    2016-2020 р.р.

4.2.2
Розробити за допомогою графічного редактора:
-дидактичні картки (flashcards);
грові картки (Bingo, Memory game, Neighbor game, Vowel Flaps).
Систематично          2016-2020 р.р.

4.3.
Зібрати добірку словників (в електронному варіанті),  опанувати методику їх використання на уроці
4.3.1
Словник «Мультитран» для роботи з технічним перекладом http://www.multitran.ru/
          2016 р.

4.3.2
Abby Lingvo12 – система електронних словників без функції повнотекстового перекладу.
         2016 р.

4.3.3
Опанувати Lingua Match –  мультимедійний інтерактивний курс розмовної англійської мови, що призначений для широкої аудиторії: школярів, студентів, викладачів, бізнесменів, туристів, мандрівників і всіх тих, хто бажає підтримувати високий рівень знання мови.
(www.frenglish.ru/10-eng-learn-courses-lingua-match.html)
    2016 -2017р.р.

4.4.
Використання Веб-технологій у навчальному процесі. Web-2.0
4.4.1
Спілкуватися з учнями через соціальні мережі
Постійно

4.4.2
Налагодити практику електронного тестування
2016 -2017 р.р.

4.4.3
Провести Skype-урок для спілкування з учнями, що перебувають за кордоном, і з волонтерами Корпусу миру
Весна 2016 р.

4.4.5
Сформувати депозитарій своїх методичних напрацювань і дидактичних матеріалів
2017-2018 р.р.

4.4.6
Брати участь у вебінарах, дистанційних курсах від Британської ради та іноземних видавництв
Щоквартально

Модуль 5.  Опанування технологіями педагогічних вимірювань та оцінювання якості освіти
5.1.
Розробка діагностичного інструментарію (анкети, тестові завдання  тощо)
5.1.1
Розробити тести та доповнити контрольні роботи до НМК ‘Solutions Pre-Intermediate’ з урахуванням українознавчого компоненту
2016-2017 р.р.

5.1.2
Розробити анкети для учнів з метою вдосконалення навиків самооцінки та отримання «зворотнього зв’язку»
2017-2019 р.р.

                          Модуль 6. Участь у методичній роботі.
6.1.
Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою
6.1.1
Проводити відкриті уроки для вчителів шкіл району з використанням інтерактивних методів навчання.
Щоквартально

6.1.2
Вивчити досвід роботи педагогів Збаразьких ЗОШ


2017-2018 р.р.

6.2.
Підготовка виступу на методоб’єднанні ( педраді, семінарі)
6.2.1
Виступи на шкільних методоб’єднаннях
1 раз на півріччя

6.2.2
Виступи на районних методоб’єднаннях в рамках методичної теми
1 раз на півріччя

6.3.
Участь у конкурсах
6.3.1
Підготовка та участь у конкурсі FLEX
Щорічно, осінь-зима

6.3.2
Підготовка та участь у конкурсі UWC
Щорічно, зима-весна

6.4.
Проведення майстер-класів, тренінгів тощо
6.4.1
Проводити майстер-класи для вчителів району
Щорічно

6.4.2
Проводити заняття на курсах підвищення кваліфікації на базі Тернопільського ОКІППО
Щоквартально

Модуль 7. Формування здоров’язбережувальних компетентностей
7.1
Вивчити норми дозування зорової діяльності учнів
2016 р.р.

7.2
Вивчити правила безпечної роботи з комп’ютером та безпечного користування Інтернетом, поширювати їх серед учнів та колег
2016 р.р.

7.3
Освоїти вправи для осанки, виконувати їх з учнями

На постійній основі

Модуль 8. Формування загальнокультурних особистісних компетентностей
8.1
Розвивати спілкування з іноземними колегами, волонтерами Корпусу миру та Британських рад
2016-2020 р.р.

8.2
Читати 1-2 книги іноземною мовою щомісяця
2016-2020 р.р.

8.3
Займатися фотографією дикої природи
2016-2020 р.р.


5.    Прогнозований результат.
- Сформовано уміння застосовувати норми мовного поводження в процесі    
  комунікацій.
- Вивчено дії, предмети та явища, що зустрічаються у повсякденному житті.
- Вивчено досвід провідних педагогів України та світу.
- Вдосконалено навики використання ІКТ на уроках англійської мови.
- Підготовлено матеріали для поширення власного досвіду серед колег та
  учасників тренінгів /майстер-класів.

6.    Форма звіту.
- Портфоліо вчителя;
     - Виступи на педраді, на районному методичному обєднанні.
     - Розробки уроків у науково-методичному журналі «Англійська мова та                

       література».

Приклади ігор на уроках англійської мови

1. Рольова гра – це навчання в дії, що як відомо підвищує якість навчання. Ситуація спілкування, що моделюються в рольовій грі, дозволяють наблизити мовленнєву діяльність на уроці, до реальної комунікації, дають можливість використовувати мову як засіб спілкування. Вважають, що оволодіння формами усного іншомовного спілкування можливо тільки в рольових іграх, але успішність гри залежить від рівня і старанності її підготовки, правильності організації, регулярності застосування даного прийому навчання і, звичайно, від майстерності вчителя і його відданості своїй справі.

Рольова гра « У магазині»
Учні отримують картки з зображенням різноманітних продуктів та їх цінами, а також завдання та ролі. Гра розрахована на парну роботу.
Завдання для учнів з високим рівнем володіння мовленнєвими уміннями та навичками:
Pupil A:
You are a shop assistant. Help a customer to buy everything he wants and don't sell your goods for low price.
    Pupil B:
You have a party tonight. Buy everything you need to cook the best dinner. You have £ 35.70
Завдання для учнів з низьким рівнем мовленнєвих умінь та навичок:
Pupil A:
You are a shop assistant. Help a customer to buy everything he wants and don't sell your goods for low price.
Сценарій казки «The Little House»
Персонажі:
Миша (Mouse)
Жаба (Frog)
Кролик (Rabbit)
Лисиця (Fox)
Вовк (Wolf)
Ведмідь (Bear)
Реквізит: будиночок (на ватмані, з великим вікном, в яке видно усіх персонажів), костюми персонажів.
Сценарій також можна використовувати для лялькового театру.
Ця казка зручна тим що можна прибирати або додавати перснонажів залежно від кількості учасників. Можна додати інших тварин, наприклад: білку, їжачок або ящірку.
(Миша підходить до будиночка)
Mouse: Oh! What a nice house! (стукає) .Knock - knock! .Who lives in the house?(заглядає всередину) . Nobody! I think I'll come in.
(Миша входить у будиночок, виглядає у вікно. Входить жаба.)
Frog: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog. May I live in your house?
Mouse: Yes. Come in, please.
(Миша і жаба виглядають з вікна. З'являється кролик.)
Rabbit: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit. May I live in your house?
Mouse, Frog: Yes. Come in, please.
(Миша, жаба і кролик у будиночку. З'являється лисиця.)
Fox: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit.
Fox: Hello, I'm a fox. May I live in your house?
Mouse, Frog, Rabbit : Yes. Come in, please.
(Миша, жаба, кролик і лисиця у будиночку. З'являється вовк.)
Wolf: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit.
Fox: Hello, I'm a fox.
Wolf: Hello, I'm a wolf. May I live in your house?
Mouse, Frog, Rabbit, Fox : Yes. Come in, please.
(Миша, жаба, кролик, лисиця і вовк у будиночку. З'являється ведмідь.)
Bear: Knock - knock! Who lives in the house?
Mouse: Hello, I'm a mouse.
Frog: Hello, I'm a frog.
Rabbit: Hello. I'm a rabbit.
Fox: Hello, I'm a fox.
Wolf: Hello, I'm a wolf.
Bear: And I'm a big Bear. May I live in your house?
Mouse: Oh, no!
Frog: You are too big!
Rabbit, Fox, Wolf : You can't live in the house!
(Ведмідь "ламає" будиночок, тварини з криками розбігаються.)
Animals: Help, Help!
Сценарій басні «The Hare and the Tortoise»
Персонажі:
Заєць (H)
Черепаха (T)
Жаба (F)
Білка (S)
Миша (M)
Реквізит: старт і фініш (плакати, стрічка), костюми персонажів.
H: Hello, forest people! Let's run a race with me! We shall run round the wood. Will you run with me, frog?
F: No, not I. I can't run so fast.
H: And you, Squirrel?
S: Oh, no, you run faster than me.
H: What about you, mouse?
M: Oh, no, I can't run with you.
H: You don’t want to run because you know that I’m the best runner in the wood!
T: I'd like to run with you.
H: But you are so slow!
T: Let's start the race.
H: All right. (to the public) What a silly tortoise! I run much faster than she does.
F, S, M: Ready! Steady! Go!
(The hare and the tortoise start running; the tortoise falls behind.)
H: (looks back) Where is that slow tortoise? I can't even see her. But it's very hot today. I think I can have a little nap.(The hare lies down and falls asleep; the tortoise passes him.)
H: (wakes up) What's the time? Oh, I'm late! I must run very-very fast!
F, S, M: Hooray! Hooray! The tortoise is the first!
H: (runs up) What's this? Who's the first?
T: It's me! I'm the first!
H: (to the public) But why, with my wonderful legs, I'm not the first?
2. Ігрові ситуації для розвитку навичок техніки читання англійською мовою
Приклад 1.
На дошці чи плакаті написати ряд речень, наприклад:
It is in the sky.
It is in the garden.
It is in the water.
It is in the room.
It is in the street.
We put it in our letters.  тощо.
Учням роздаються картки з окремими словами (sun, boat, tree, table, stamp). Вони повинні приколоти картки поряд з відповідними реченнями. Хто швидше впорається, той виграє. Цю гру можна виконувати командами. Тоді вчитель готує 2 плакати з реченнями.
3. Ігри-загадки.
Приклад 1. «Вгадай тварину»
Вчитель читає учням загадки, учні повинні їх відгадувати.
1. It is a domestic animal. It likes fish. (a cat)
2. It is a wild animal. It likes bananas. (a monkey)
3. It is very big and grey. (an elephant)
4. This animal likes grass. It is a domestic animal. It gives us milk. (a cow)
За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Приклад 2. «Вгадай казкового героя»
Вчитель: У мене є хороші друзі. Це особливі друзі. Вони прийшли до нас з казок. Ви їх теж знаєте, а ось чи зможете вгадати, про кого я розповідаю?
I have a friend. Не is a small boy. Не can read, write and count, but not well. He can run and jump and play. He cannot draw and he cannot swim. /Незнайка/.
I have a friend. Не is a big fat boy. He cannot read and write, but he can run, sing, dance and play. He can fly! /Карлсон/
I have a friend. He is not a boy. He is not a girl. He is green. He can swim. He cannot jump and he cannot fly. /Крокодил Гена/.
4. Лексичні ігри.
Цілі:
- тренувати учнів у вживанні лексики в ситуаціях, наближених до природної обстановки;
- розвивати мовну реакцію учнів.
Приклад 1.
Гра «У магазині»
На прилавку магазину розкладені різні предмети одягу або їжі, які можна купити. Учні заходять в магазин, купують те, що треба.
P1: Good morning!
P2: Good morning!
P1: Have you a red blouse?
P2: Yes, I have. Here it is.
P1: Thank you very much.
P2: Not at all.
P1: Наve you a warm scarf?
P2: Sorry, but I haven't.
P1: Good bye.
P2: Good bye.
Приклад 2.
Гра «Збери портфель Червоної шапочки»
У грі бере участь увесь клас. Виходять до дошки за бажанням.
Вчитель: Допоможемо Червоній шапочці зібратися до школи.
Учень бере предмети, що знаходяться на столі, складає їх в портфель, називаючи кожен предмет по-англійськи:
This is a book. This is a pen (pencil, pencil - box)
Надалі учень коротко описує предмет, який він бере :
This is a book. This is an English book. This is a very nice book
Приклад 3.
Гра «Пантоміма».
Щоб закріпити в мові лексику за темою "Ранок школяра", можна провести гру "Пантоміма". Ведучий виходить з класу, а група дітей розташовується біля дошки. Кожен жестами і мімікою зображує одну з дій із заданої теми. Потім вчитель говорить ведучому: Guess what every pupil is doing.
Зразкові відповіді ведучого : This boy is doing morning exercises. That girl is washing her face. That boy is sleeping. etc.
5. Мовні ігри.
Мовні ігри призначаються для формування вимовних, лексичних, і граматичних навичок і тренування вживання мовних явищ на підготовчому, передкомунікативному етапі оволодіння іноземною мовою.
Приклад 1.
Гра «Збери прислів'я».
Ведучий читає початок прислів'я, команди повинні закінчити її. При правильній відповіді команда отримує бал.
Наприклад:
A friend in need…
… is a friend indeed.
An apple a day…
… keeps the doctor away.
East or West —…
… home is best.
Never put off till tomorrow…
… what you can do (can be done) today.
Custom…
… is a second nature.
Приклад 2. Переклади слово.
Кожному учасникові гри дається англійське слово для перекладу українською мовою. Відповідь має бути миттєвою.
6. Фонетичні ігри.
Мета - тренувати учнів у вимовлені англійських звуків.
При опрацюванні вимови корисні наступні ігри:
Приклад 1.
The funny little clown
Вірші містять деякі вправи, що розвивають рухливість мовного апарату.
I am funny little clown.
I say, 'Ah [a :] - oo [u] - ee [i]
My mouth is open wide
When I say 'Ah, ah, ah'.
I draw my lips far back.
When I say'Ee, ee, ee'
My lips are very round.
When I say 'Oo, oo, oo'
'Ah - oo - ee - oo'
'Ah - oo - ee - oo'
I am a funny little clown.
Робота над грою складається з двох етапів:
a) розучування вірша з учнями;
b) театралізація вірша.
Приклад 2.
Скоромовка (гра - імітація)
Учні намагаються вимовити за учителем скоромовку, фразу, вірш на певний звук. Наприклад:
A black cat sat on a mat and ate a fat rat.
Чи
Why do you cry  Willy?
Why do you cry?
Why Willy, why Willy,
Why Willy, why?
Приклад 3.
Гра «Широкі та Вузькі голосні.»
Мета: формування навичок фонематичного слуху.
Хід гри : викладач називає слова. Учні піднімають руку, якщо звук вимовляється широко. Якщо голосна вимовляється вузько, руку піднімати не можна. Виграє команда, яка допустила менше помилок.
Приклад 4.
Фонетична зарядка та опрацювання окремих звуків.
Учитель читає вірш або римівку з опорою на вербальну зорову наочність, перекладає, показує транскрипційний знак. Учні вимовляють звук, потім учні по черзі знаходять його у тексті вірша і називають слова з цим звуком.
7. Орфографічні ігри.
Приклад 1.
Гра «Word-building.»
Учитель записує на дошці довге слово. Учні повинні скласти (за певний проміжок часу) слова з букв цього слова. Перемагає той учень, який склав найбільшу кількість слів. Наприклад, із слова personal учні можуть скласти слова:
son
are
so
rose і т. д.
Приклад 2.
Хто більше?
Мета: перевірка засвоєння орфографії вивченого лексичного матеріалу.
Хід гри : утворюються дві команди. Кожна команда повинна записати на дошці якомога більше слів за темами:
а) назви спортивних ігор;
б) тварини;
в) кольори і т. д.
Приклад 3.
Чергова буква
Мета: формування навичок усвідомлення місця букви в слові.
Хід гри : Учням роздаються картки і пропонується написати якомога більше слів, в яких вказана буква стоїть на певному місці.
Наприклад, викладач говорить: " Сьогодні у нас чергова буква "О", вона стоїть на першому місці. Хто напише більше слів, в яких буква "О" стоїть на першому місці"?
8. Буквені ігри Word Games.
Буквені ігри розширюють ерудицію, вчать працювати зі словником, дають можливість тренувати пам'ять, заглиблюватися в тонкощі мови, але при цьому не втрачають своєї розважальності. У ці ігри грають з метою змагання, групами, індивідуально, в письмовій чи усній формі, із застосуванням наочності (частіше образотворчої — графічної, друкованої, символічної) або без неї. Можуть використовуватися як для учнів старших класів, так і для молодших, у відповідності з рівнем знань.
Приклад 1.
Домашній улюбленець.
Завдання для учнів 3-4 класів. Вписавши в клітини бракуючі букви, ви дізнаєтеся, про якого улюбленця мріє хлопчик.

Answer Key:
A tame lion
Приклад 2.
My pet.
Завдання для 3-4 класу. Щоб дізнатися, яка тварина є домашнім улюбленцем і як його звуть, треба здогадатися, які прикметники його характеризують, і вписати в клітини бракуючі букви.

Answer Key:
Budgie
Annie
Приклад 3.
Гра «Розгадай ребус»


Приклад 4.
Cross-Word



Приклад 5.

Crossword Puzzle "In the City"
Across:
1. A place where people stay when they are ill or injured.
2. A large open area with buildings around it.
3. A building where people can see collections of pictures, sculptures or other things.
4. A large building where people watch sports.
5. A large and important church.
6. Part of a road that goes over a river.
7. An open area with grass and a lot of trees.
8. A building where people watch plays.
9. A small restaurant where people can get cheap meals.
10. A place where children learn.
11. A road in a town or city with houses along it.
Down:
12. A large beautiful building where kings and queens live.
13. A large place where people can see wild animals.
14. A statue of an important person in a public place.
15. A building where tourists stay when they come to a city.
16. A building where people watch films.
17. A place where students study.
18. A very large shop that sells food and other things.
19. A large building with thick walls that protected people in the past from enemies.
20. A place where people keep their money.
21. A place where people can read or borrow books.
Answer Key

Приклад 6.
Decipher the note:
16.95.59.30.58.95.73.47.
39.59.50.74.48.27.39.65.
56.84.49.29.10.16.93.56.

1
2
3
4
5
6
A
B
C
D
E
7
F
G
H
I
J
8
K
L
M
N
O
9
P
Q
R
S
T
0
U
V
W
X
Y
10
Z





Answer Key
At two thirty in green square.
Приклад 7.
Alphabetical Order. (A word puzzle.)
Якщо розташувати букви будь-якого слова в алфавітному порядку, воно здасться вам досить дивним, навіть якщо це слово вам дуже добре знайоме. Можна організувати гру:
ABELT (You sit at it)
ACHIR (You sit on it)
EFIR (You make it when you in camp and you cold)
ALMP (You switch it on when it is dark)
CEHLOST (You put it on when you go to the street)
ABHT (Do you like it hot or cold?)
CEHIKNT (A room where you cook dinner)
ADEGNK (A place where flowers and vegetables grow)
ANSWER:
1. table; 2. chair; 3. fire; 4. lamp; 5. clothes; 6. bath; 7. kitchen; 8. garden;
9. Граматичні ігри.
Приклад 1.
Reflexive pronouns
У завданні використані речення на тему "допомога по дому". Спочатку учням треба правильно вписати в пропуски зворотні займенники:
mуself, yourself, himself, herself, ourselves, themselves.
Після цього стане можливим закінчити зашифроване речення в нижній частині завдання. Підказка: перша цифра в кожній клітині означає номер речення, а друга - порядковий номер букви в зворотному займеннику.
Приклад 2.
Гра з малюнком
Для кращого засвоєння учнями структур в Present Continuous можна використовувати гру з малюнком. Школярам пропонується відгадати, що робить той або інший персонаж, зображений на малюнку, який вони доки не бачили. Діти ставлять питання наприклад:
P1: Is the girl sitting at the table?
T: No, she is not.
P2: Is the girl standing?
Перемагає учень, який вгадав дію, зображену на малюнку. Він стає ведучим і бере інший малюнок.
Приклад 3.
Лото
Лото "Дієслова в малюнках" є хорошим наочним посібником для тренування граматичних форм.
На картках- декілька малюнків, що зображують які-небудь дії людини, наприклад: катання на ковзанах, гра в шахи, читання книги і так далі На фішці - один малюнок. Вчитель показує фішку з малюнком (хлопчик катається на ковзанах) і запитує: What is he doing?
Учні знаходять у себе такий самий малюнок і відповідають:
He is doing…
При правильній відповіді він отримує фішку.
Приклад 4.
Have you.
Мета: тренувати учнів у вживанні загальних питань з дієсловом to have. На столі вчителя розкладені іграшки. Учням пропонується подивитися на них і запам'ятати (заздалегідь можна повторити з учнями усі назви на англійській мові). Потім учні відвертаються, а ведучий бере із столу яку-небудь іграшку і ховає її за спиною. Інші іграшки закриваються газетою. Учні ставлять питання ведучому:
Have you a cat?
Have you a dog? і т. д. і так до тих пір, поки хто-небудь з учнів не відгадає заховану іграшку. Він і займає місце ведучого.
10. Музичні і рухливі ігри.
До розряду музичних і рухливих ігор відносять так звані пісні – вправи або пісні-ігри, які можуть бути граматично чи лексично направленими. З одного боку вони сприяють активізації емоцій і емоційної пам’яті учнів, а з другої – включають необхідні для навчання одиниці монологічного та діалогічного мовлення. Для пісень-ігор характерна велика частота повторення граматичних структур при незначній зміні лексичного складу. Вони являються хорошим матеріалом для введення і закріплення і опорою для подальшої активізації діяльності учнів з вивченим матеріалом в мовленні. Пісні-ігри в основному не великі, тим самим вони економічні при плануванні уроків, вони легко запам’ятовуються учнями.
Приклад 1.
Пісня-гра “The Farmer in the Dell”
Метою гри є активізувати лексику по темі “Сім’я”. Діти стають в коло, в центрі – фермер. Діти хором, плескаючи в долоні співають:
The farmer in the Dell,
The farmer in the Dell,
Hey-hо, o-derrio,
The farmer in the Dell,
Потім фермер вибирає іншого ведучого, він співає разом з дітьми:
The farmer takes a Wife,
The farmer takes a Wife,
Hey-hо, o-derrio,
The farmer takes a Wife.
Тепер Wife стає в центр кола, а діти далі співають, використовуючи інші слова даної теми.
Приклад 2.
Пісня - гра «If You Are Happy And You Know It»
Діти виходять до дошки та під музику співають та повторюють рухи, про які йде мова у пісні.
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it,
And you really want to show it,
If you're happy and you know it, clap your hands.

If you're happy and you know it, stamp your feet.
If you're happy and you know it, stamp your feet.
If you're happy and you know it,
And you really want to show it,
If you're happy and you know it, stamp your feet.

If you're happy and you know it, nod your head.
If you're happy and you know it, nod your head.
If you're happy and you know it,
And you really want to show it,
If you're happy and you know it, nod your head.

If you're happy and you know it, turn around.
If you're happy and you know it, turn around.
If you're happy and you know it,
And you really want to show it,
If you're happy and you know it, turn around.

If you're happy and you know it, say we are, we are.
If you're happy and you know it, say we are, we are.
If you're happy and you know it,
And you really want to show it,
If you're happy and you know it, say we are, we are.
Отже, музичні і рухливі ігри побудовані на тому лексико-граматичному матеріалі, який вивчається учнями. Музичний компонент, який лежить в основі даних ігор, сприяє невимушеному запам’ятовуванню і кращому засвоєнню навчального матеріалу. Використання музики і ритміки на уроці підвищує емоційний тонус учнів, знімає монотонність і фізичну напругу, дозволяє переключити увагу дітей з одного виду діяльності на інший і, як результат, ефективно використовувати час уроку і мати високі результати навчання.
11. Ігрові фізкультхвилинки на уроках англійської мови.
Збереження і зміцнення здоров'я дітей на уроках не можливе без застосування сучасних здоров'язберегаючих технологій. Цьому сприяютьфізкультхвилинкиВони запобігають стомленню дітей іявляються необхідним моментом на уроках іноземної мови. Понизити стомлення дітей можна, якщо оптимізувати фізичну, розумову і емоційну активність. Для цього я використовую всілякі засоби відновлення працездатності. Наприклад:
Hands up! Hands down!
Hands on hips! Sit down!
Hands up! To the sides!
Bend left! Bend right!
One, two, three …Hop!
One, two, three ….Stop!

Stand still!
Stand up! Clap! Clap!
Arms up! Clap! Clap!
Step! Step! Arms down!
Clap! Clap! Please, sit down!

Hands up! Clap! Clap! Clap!
Hands down! Shake! Shake! Shake!
Hands on hips! Jump! Jump! Jump!
Hop! Hop! Hop! Stop! Stand still!
Good! Sit down, please!

Head and shoulders,
Knees and toys,
Knees and toys,
Knees and toys.
Head and shoulders,
Knees and toys,
Eyes, ears, mouse and nose.

One, One, one,
Little dog, run!
Two, two, two,
Cats see you.
Three, three, three.
Birds in the tree.
Four, four, four.
Frogs on the floor.

Up,up,up the valley.
Down, down, down the hill.
Right, right, right from here.
Left, left, left from there.
Here we are, here we are, here we are.










Немає коментарів:

Дописати коментар